Volgers

maandag 10 juli 2017

Nieuwe Lavinia/New Lavinia

Hallo knutselvrienden,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor jullie beterschaps wensen hier op mijn blog en alle privé e-mailtjes daarvoor, dank je wel. Voor ik het ziekenhuis inging had ik een gelli plate achtergrond gemaakt. Er was namelijk een bestelling van Lavinia op komst waar nieuwe stempels bij zaten en voor 1 ervan had ik dus deze achtergrond al klaar gemaakt. Gisteren heb ik dan geprobeerd om de stempel op deze achtergrond te zetten. Niet al zittend want dat lukt nog steeds niet, maar recht staande lukt stempelen ook goed .

Hello crafty friends,

First of all I want to thank everyone for theire get well wishes here on my blog aswell as for all the private e-mails I received, thank you so much. Before I went to the hospital I prepared a gelli plate background. There was a new order comming my way from Lavinia containing their latest stamps and for one of these I prepared this background. Yesterday I tried adding the stamp to the background. Not whilst sitting because that is still a no-no. Way too much pain but stamping while standing up works perfect too.


Ik heb eerst met Americana Light lime een licht groene basis afdruk gemaakt. Daarna met Americana Kelly Green en de botanical leaves stencil een tweede afdruk gemaakt.

First I made a first print with Americana Light Lime to have a light green base. Then a took a second print with Kelly Green and the botanical leaves mask stencil.


Vervolgens heb ik er de grote Green Man van Lavinia opgestempeld met Versafine zwart en de eikenbladeren bovenaan met Versafine Olympia green. Als laatste de eikenbladeren bovenaan een beetje terracotta kleur gegeven, de green man ingekleurd en ook de achtergrond hier en daar met kleur wat geaccentueerd. Het inkleuren heb ik met polychromos potloden gedaan. 

Next I stamped the large green man from Lavinia on my background with Versafine black, the oak leaves at the top I stamped in Olympia green. To finish up I gave these top leaves some terracotta colour, coloured the green man and gave my background some colour accents all with polychromos pencils.

Onderaan kun je een volledige lijst vinden van de gebruikte materialen. Klik je erop kom je op de betreffende pagina in de webwinkel.

Below a full supply list of all the materials used. If you click on the pic you are directed to the webshop.

Toen ik de afbeelding van deze nieuwe stempel zag was ik meteen verkocht. Ik ben heel blij dat ik mijn achtergrond al klaar had want ik kon echt niet meer wachten om deze green man te gebruiken. Hij is er in het groot en in het klein. Wil je alle nieuwe Lavinia stempels bekijken ? Klik dan HIER
Dank je wel om langs te komen en een berichtje achter te laten. 
Groetjes, Veerle x

When I saw the image of this new stamp I was sold immediately. I am so glad I prepared my background before going to hospital because I couldn't wait to lay my hands on him en use this great stamp. The green man is available in large and small, I used the large one. Wanna see all the new Lavinia stamps ? Click HERE
Thank you so much for stopping by and leaving me a little comment. Hugs Veerle x

NMMP001 Nellie's Choice Gelplate NMMP001 Americana Acrylics - Light Lime DA348-3 Americana Acrylics - Kelly Green DAO55-3 ESSDEE Inkt Roller CraftEmotions Mask Stencil A5 Botanical Bladeren 185070/1011 LAV451 The Green Man Large Faber Castell Polychromos Potloden VersaFine Onyx Black VF-SML-082 VersaFine Olympia Green VF-SML-061 Hampton Art Stamp Perfect Tool (AC0710) 17.8 x 22.7 cm

17 opmerkingen:

  1. vind het een beetje wel een griezelige kaart.. doet me denken aan een sprookje, waar de bomen konden spreken
    zeer speciaal zullen we maar zeggen =)
    succes met je herstel,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig mooie kaart heb je gemaakt Veerle. Mooie achtergrond en die stempel is echt heel gaaf!
    Ik wens je heel veel sterkte/succes met het herstel. Geef jezelf de tijd en luister goed naar je lichaam!
    groetjes en een hele dikke knuffel, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt Veerle,
    ik vind de kleuren heel mooi..
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awesome designed card and love your creativity.xx [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG what a stunning card. That background is wonderful and the green man stamp is out of this world. Hugs Jennifer xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So stunning and detail Veerle. A real Wow! creation.
    Laine
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Absolutely stunning, Veerle. I love the stamps and the background you've created is beautiful.

    Glad you're managing to get some crafting done, but hope you're getting plenty of rest as well. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow fabulous,love the background.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart heb je met de Green Man gemaakt, Veerle.
    Prachtige achtergrond!
    Mooi, dat je staande kunt knutselen (schijnt nog beter voor ieder te zijn ook!).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful background Veerle and awesome stamping..hope you are being good and resting too..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gosh, this is so striking Veerle, a perfect background for that stunning stamp xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal mooi! Gave achtergrond en goede timing om 'm van te voren te maken.... Moet zeggen dat ik wel vaker staand stempel; je houd overzicht en oefent meestal egale druk uit...
    Succes met revalideren! Stuur nog wat positieve energie naar je toe; kun je nu vast gebruiken... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW! An attention getter. In fact I was stopped in my tracks. Amazing choice of color and image. Perfect.

    Glad to hear you are healing. Will keep you in prayer.

    Hugs and Blessings,
    Jim

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sorry to hear you have been in hospital. This is gorgeous. Marlene

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om langs te komen op mijn blog en een berichtje achter te laten. Ik lees ze steeds weer met heel veel plezier.

Thank you so much for visiting my blog and leaving me a comment. I always love to read them.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...