Volgers

woensdag 29 juni 2016

Kleurenschakel Rood + Geel

Hoi allemaal,

Degenen die mijn vorige post gelezen hebben weten al
dat ik terug thuis ben van vakantie. Ik had wat knutsel
spulletjes mee om een kaart te kunnen maken voor de
kleurenschakel. Omdat het internet op de camping zo
bar slecht was ben ik naar de McDonalds gegaan daar en
dankzij hun GRATIS én RAZENDSNEL internet kon ik
zien wat de volgende schakel was. Ik mocht vorige maand 
de kleurtjes kiezen en toen had ik bij het Kraft, Knal Rood
gekozen. Het Knal Rode is gebleven en daar heeft Sientje
deze maand GEEL bij gekozen. Best wel heftig vond ik.
Ik had redelijk wat gekleurd papier mee en had al diverse
mogelijke combinaties bedacht en eerlijk gezegd had ik 
gedacht (of misschien gehoopt/verwacht ???) dat er marine
blauw gekozen ging worden en daar had ik mij al wat op
voorbereid. Niet dus ha ha ha ha deze had ik echt niet zien
aankomen Sientje. Maar wel een hele leuke omdat het zo'n
grote uitdaging was. We hebben héél af en toe wat regen 
gehad op vakantie in zuid frankrijk en dan heb ik mijn 
knutsel spullen bovengehaald. Eenmaal thuis foto's genomen.
Ik heb drie kaartjes kunnen maken en ik heb ze elk op een
lichte en een donkere achtergrond gefotografeerd. Ben er
nog steeds niet uit wat het mooiste is dus heb ik alle foto's
maar gepost. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. En ik 
ben weer heel benieuwd wat jullie ervan gemaakt hebben.
Hieronder volgt nog de volledige deelnemers lijst.
Groetjes en tot straks als ik jullie bezoek.
Veerle x



Hi everyone,

Those of you who have red my previous post already
know that I'm back home from the holidays. I had
taken some craft supplies with me and so I was able 
to make 3 cards for the new color chain that goes live
today. Last month I got to choose the color chain. I was 
given the Kraft from the previous month and I had chosen
Real red as second color. This month it's Sientje who
chooses the chain and she gets my Real Red from last
month and she has choosen YELLOW to go along with
the red. To be absolutely honest, I did not see this comming.
LOL I had taken in account different combo's and thought
it would be marine blue. So this was a true challenge for me
but a fun one and I managed to make 3 cards with this
combo. The full list of all participants is below please check
out what they did with combination aswell.
Thanks for watching see you, hugs Veerle xxxx

Hier eerst met de donkere achtergrond. 
First with a dark background.



Ik heb op een wit paneel met rode inkt de script
stempel gezet. Daarna met geel en rood de achtergrond
gesponst. Vervolgens de silhouette bloemen
gestempelt met versamark en heat set met wit
embossing poeder. Langs de rand rondomrond heb ik 
gepoterd, ik heb een heel dun randje met donker bruin 
aangebracht voor een mooier diepte zicht. Het was al
gebeurd toen ik eraan dacht dat ik geen bruin mocht
gebruiken, sorry daarvoor.
On a white panel I stamped my script in red ink. Then I
sponged my background with yellow and red. The flowers
are then stamped in Versamark and heat set with white EP.
A red ribbon and a dark brown edge around my panel (for
which I appologize because we are only allowed to use
red and yellow and a thiny spot of white) It was too late
when I realised.




Hier heb ik de achtergrond gedept met de achterzijde
van een make-up sponsje met rood en gele inkt. (het
lijkt net roze hé maar het is wel degelijk rode inkt)
Uit dit paneel de vlinder gestanst en dan het paneel
met het vlinder gat in opgekleefd op een rood paneel.
Dan de vlinder er weer in gelegd en de vleugels omhoog
gezet. Geel en rood tekstje gestanst en iets offset op
elkaar gekleefd. Nog wat versiering en klaar.

Here I sponged my white panel with the back of a
make-up sponge and red and yellow ink. It looks pink
but I did use red ink. Then I die cut my butterfly from this
panel. The panel with the butterfly opening I glued to
a red panel and then I layed back the butterfly
die cut en pulled his wings up. Some embellishments
and number 3 was ready.

Hier nog even de foto's met een lichte achtergrond.
Here the pictures with a light background.





En nog de deelnemerslijst :
And the participants list :


31 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie serie kaarten Veerle. Lekker fleurig en ik zou niet kunnen kiezen welke ik het mooist zou vinden. Ook heb je verschillende technieken gebruikt en dat vind ik superleuk om te zien.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Drie prachtige kaarten in deze kleurencombie Veerle....wat leuk gedaan!
Groetjes Diny

aussie aNNie zei

Welcome back. hope you are refreshed from your holiday. Beautifully creations here all of them with those awesome colours.xx {aNNie}

Nancy zei

Hey Veerle,

Die heb je mooi gemaakt... Het is te zien dat je vakantie had, lekker veel tijd om kaarten te maken...
Opdracht volbracht en heel erg geslaagd...

Liefs,
Nancy

martina's kaartjes zei

hoi veerle, wat heb jij je mooi uitgeleefd met de kleurtjes !
mooie resultaten, geslaagd hoor ! top.
bedankt weer voor je deelname alweer,
ik wens je een hele fijne zomer !
grtjs,martina
x
gek, als ik je aanklikte met je aanmeldlink, kreeg ik helemaal geen bloggegevens door (sorry, ik wist niet dat dat je achternaam was)

KarinsArtScrap zei

schitterende kaarten Veerle prachtig van kleur
Gr Karin

Rosina zei

Wooooow Veerle wat ben lekker ijverig bezig geweestom nog wel 4 van die schitterende kaartjes te maken....ze zijn allemaal even leuk geworden...met een donkere achtergrond vind ik ze het mooiste uitkomen....

liefs Rosina

Sientje zei

En toch heb je er mooie kaartjes mee weten te maken! Geel was eerlijk gezegd ook niet mijn eerste keus. Maar omdat we al heel lang geen geel hebben gehad en om te voorkomen dat we anders een beetje in dezelfde kleurtjes zouden terug vallen leek mij dit wel een goede keuze.

Ans Gilbert zei

Hoi Veerle,
je hebt 3 prachtige kaarten gemaakt, ik ben helemaal weg van de middelste..
groetjes,
Ans

Unknown zei

Three fabulous cards Veerle, not an easy colour combo but you have made then look stunning. Hugs Jennifer xx

Marlene Atkinson zei

Three gorgeous cards Veerle, love all three. Marlene

Jantine zei

Lekker bezig geweest, Veerle! En dat met dank aan het internet van MacDonalds😂 die had trouwens vroeger ook rood/geel als huiskleuren Bedenk ik nu...
Je hebt drie hele mooie en verschillende kaarten gemaakt, ik vind ze zeer geslaagd!
Groetjes,
Jantine

Ellen zei

Wat een leuke kaarten! Heerlijk idee dat je die in Frankrijk hebt gemaakt. Ik zou voor de lichte achtergrond gaan, daardoor lijken je kaarten ook lichter. Fijne avond!

Creatiels zei

je hebt een creatieve vakantie achter de rug zie ik, zomaar drie kaarten in de gevraagde kleuren. ik vind de eerste het mooist.
groetjes
Els

My Card Attic: Hazel zei

These are just stunning Veerle my friend!! I hope you are managing to catch up on all the things you have to when you return home from holiday! Me, I', gradually getting there, chaotic though, isn't it? Have a lovely evening! Hazel xx
My Card Attic

Ans S. zei

Drie prachtige kaarten , vooral de eerste twee.

Groetjes Ans

Caroline Cards zei

Wauw, wat een geweldig mooie kaarten met deze kleurcombinatie!
groetjes, Caroline

Chrissy zei

WOW..three stunners Veerle..gorgeous colours and designs..fabulous.

luv CHRISSYxx

GerJanne zei

Hallo Veerle,
wat ontzettend knap dat je op vakantie deze kaartjes kon maken! Ik zit mijn ogen uit te kijken. Stuk voor stuk zijn ze prachtig. Ik zou ook geen voorkeur kunnen uitspreken. Moest wel lachen om wat je schrijft, dat je een beetje op marineblauw had gerekend, hihihi. Maar het maakt niet uit voor jou, want je maakte echt toffe kaartjes!
Groetjes en weer in het normale ritme na je vakantie??
GerJanne

MaryH zei

A big WOW on each of the cards. Love the softness of #1 with the pretty white resist, but the butterfly design is gorgeous. So very bold, with these beautiful colors on each of the butterfly cards. A real blast of your challenge colors, and lovely cards. Glad you're home from your trip. TFS & Hugs

Margreet zei

Wow, wat een beauties heb jij op je vakantie gemaakt....ze zijn stuk voor stuk prachtig!
xxx Margreet

Laine zei

Great cards and colour Veerle.
Laine
xx

Brenda zei

Wow! What beautiful cards Veerle! I love the beautiful bright colors combo's because these colors remind me of a sunset. That butterfly is just gorgeous, well both butterflies are gorgeous. lol Yes my friend, I think you have knocked this challenge out the park with these stunning cards. Hugs, Brenda

coldwaters2 zei

Wow three beautiful cards Veerle full of juicy vibrant colours they are lovely and sunshine summery, superb work
hugs
lorraine x

Nancy Soetaert zei

Jij bent mooi bezig geweest op vakantie! Schitterende kaartjes Veerle!
groetjes, Nancy

Gerrina zei

Mijn voorkeur voor achtergrond gaat uit naar donker; gewoon omdat dezer kaarten dan nog meer van het scherm spatten...
Enne de 1e kaart is mijn favoriet; mooi die zonnige kleuren zo! Groetjes, Gerrina

Lozzy zei

3 absolutely beautiful cards Veerle and do love the colour combo...Hugs Lozzy x

Marlene Atkinson zei

Hi Veerle, we are in Hasselt for 5 days, then we go to Mechalen for 5 days and then to Ghent for 4 days. Would love to meet up with you. Marlene

Sarah zei

Wat een mooie creaties! Echt leuk gedaan!!

Pamellia zei

Beautiful line up of card Veerle! Hope you had a great vacation! hugs :)

Nelleke zei

Dan kom ik wat later dan de bedoeling was, nu met mijn reactie op jou KKT. Gaaf zijn ze geworden zeg! Elke kaart heeft wel zijn eigen charme. Ik vond het ook een lastige maar ik ben verras door jou kaarten. Groetjes, Nelleke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...