Volgers

zondag 19 januari 2014

Aller eerste challenge deelname

Op het Hobbyjournaal heb ik voor de aller eerste keer meegedaan aan een wedstrijd. De opdracht was, maak een "ME TO YOU" creatie.
Er waren 49 inzendingen en met onderstaand kaartje ben ik gestrand op de 11e plaats.
Mijn tweede deelname loopt nog, daar is de opdracht maak een mannen kaart en wie weet heb ik daarmee meer geluk ? Alhoewel er kunnen nog steeds kaarten ingezonden worden en er zijn nu al vreselijk veel deelnemers. Ben gisteren even gaan kijken en er zijn al 20 pagina's met telkens 9 kaarten. Gigantisch hé ? Dus... om daar een hoge score te behalen zal niet makkelijk zijn. Maar hier dus mijn Me To You kaartje.


2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Veerle,

Hier ook even een berichtje, super leuk de 11e plaats,
Liefs Lisa

Anoniem zei

hoi Veerle,
wat een schattig kaartje, voor de eerste keer is plaats 11 niet mis
veel succes met de volgende wedstrijd
liefs Leentje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...